climbingmountains

Jordlingar

Kategori: allting

Tja!
Vaknade för en stund sen, har sovit som en sten dom två senaste dagarna, sjukt skönt. Julia ligger och snarkar i min soffa och har ena benet utanför hahah<3 Vill att hon ska vakna så att vi kan äta frukost, men har en känsla av att hon kommer sova minst två timmar till.
Hahah nu gnislar hon tänderna också..
Igår såg vi Earthlings, hemskaste jävla filmen jag någonsin har sett. Båda två grät och snorade niagarafallen typ. Jag skäms verkligen över att vara människa, fyfa-an.
För övrigt så har vi pratat, skrattat, ätit (standard) och bara haft det jävligt bra. Poss på di Julia Idag väntar dock det som jag borde ha börjat med för längesen, matte-plugget. Har slutprov i matte D på fredag, o r k a r  i n t e  m e d  l i v e t.
Nej nu ska jag se rederiet tills Julia vaknar. Hejda!

Såhär såg vi ut igår:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: